onsdag 29. januar 2014

Hannes hugleik

er lagt til :-)
Klikk her for å besøke henne.

9 kommentarer:

  1. Hei :)
    Bloggen min ligger fortsatt inne med feil addresse - hadde satt kjempepris på om du vil legge inn riktig: www.spitet.blogspot.com
    Takk for jobben du gjør med å samle alle disse bloggene!
    Hilsen Olaug

    SvarSlett
  2. Hei! Har strikket "hele livet", men er ganske fersk som strikkeblogger (blogger om foto) :) Og nettopp lagt meg til som "følger" her. Morsomt å se hva andre holder på med :)

    SvarSlett
  3. Hei:) vil du legge inn min blogg også? Handarbeidsida.blogspot.com :)

    SvarSlett
  4. Blir gjerne med her:) www.majastrikker.blogspot.no

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg har en splitterny strikkeblogg og vil gjerne være med her! Fin samleside med mye god inspirasjon. Min blogg er http://strikkogdatter.blogspot.no

    SvarSlett
  6. Kan jeg være med også?? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har lagt deg til, men ser ikke ut til at det fungerer med oppdateringer fra den typen side. Om du vet hvordan det gjøres, så si fra. :-)

      Slett
  7. Er så kjekt med denne oversikten over blogger! Du gjør en knall jobb med å samle alle =) Jeg har fått nylig fått ny bloggadresse og håper du vil oppdatere denne =) : strikkeganga.woolspire.com

    SvarSlett
  8. Flott side med god oversikt over mange inspirerende sider. Legg gjerne inn min side også - https://strikkepinnerogheklekrok.wordpress.com/ :)

    SvarSlett